Erzurumspor FK Taraftarları Sevinçli Erzurum’un 21 bin seyirci kapasiteli Kazım Karabekir Stadyumu’nun depreme dayanıksız olduğunun belirlenmesi üzerine geçen sezon kapatıldı. Erzurumspor FK’nin iç saha maçlarına ev sahipliği yapan stadyum, yaz sezonunda yapılan çalışmalar sonucunda sadece iki kale arkasındaki tribünlerle yeniden faaliyete geçti. Erzurumlular, onarımı değil yeni bir modern tesisin yapılmasını talep ediyordu. Bu talebin ardından…
Erzurum’un 21 bin seyirci kapasiteli Kazım Karabekir Stadyumu’nun depreme dayanıksız olduğunun belirlenmesi üzerine geçen sezon kapatıldı. Erzurumspor FK’nin iç saha maçlarına ev sahipliği yapan stadyum, yaz sezonunda yapılan çalışmalar sonucunda sadece iki kale arkasındaki tribünlerle yeniden faaliyete geçti.
Erzurumlular, onarımı değil yeni bir modern tesisin yapılmasını talep ediyordu. Bu talebin ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan müjdeli haber geldi. Erzurumspor FK taraftarları, kentte düzenlenen AK Parti Erzurum 8. Olağan İl Kongresi’nde 20 bin kişilik modern bir stadyum yapılacağı müjdesiyle sevinçli anlar yaşadı.
Palandöken Kartalları Taraftar Grubu Tribün Lideri Kayhan Piyi, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın müjdesiyle büyük sevinç yaşadıklarını belirterek, “Bu haberi yıllardır bekliyorduk. Çok memnun olduk. İnşallah Süper Lig’de yeni stadımızda olacağız” dedi. Taraftarlardan Adnan Kılavuz ise, “Sadece kale arkalarından maçı izleyebiliyoruz, bu bizim için büyük sıkıntıydı. Çok mutluyuz, Cumhurbaşkanımızdan Allah razı olsun” şeklinde konuştu.
Erzurumspor FK Başkanı Ahmet Dal, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a minnettar olduklarını belirterek, “Erzurum’umuza 20 bin kişilik modern stadyum sözü verdiği için teşekkür ediyoruz. En hızlı sürede tamamlanması için süreci yine bizzat takip edeceğimizi ifade ediyorum. Erzurum’umuza ve Erzurumspor’umuza hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
Erzurumspor ve kent halkı, yeni modern stadyumun inşasıyla heyecanla beklenen bir döneme girmiş bulunuyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]