Çetin, Trafik Denetim Noktasında Vatandaşlarla Buluştu Orgeneral Çetin, İstanbul-Samsun kara yolu üzerinde bulunan Ilgaz ilçesindeki trafik denetim noktasını ziyaret etti. Burada yolculuk yapan vatandaşlarla sohbet eden Çetin, bayram tatili sürecinde trafik kurallarının önemine vurgu yaptı. Çankırı Valiliği’nin Farkındalık Çalışması: Kırmızı Bileklik Uygulaması Çankırı Valiliği tarafından başlatılan kırmızı bileklik uygulaması çerçevesinde sürücülere bileklik takılan Orgeneral Çetin,…
Orgeneral Çetin, İstanbul-Samsun kara yolu üzerinde bulunan Ilgaz ilçesindeki trafik denetim noktasını ziyaret etti. Burada yolculuk yapan vatandaşlarla sohbet eden Çetin, bayram tatili sürecinde trafik kurallarının önemine vurgu yaptı.
Çankırı Valiliği tarafından başlatılan kırmızı bileklik uygulaması çerçevesinde sürücülere bileklik takılan Orgeneral Çetin, trafikte farkındalık oluşturmayı amaçladı. Vatandaşlara iyi bayramlar dileyen Çetin, sürücüleri trafik kurallarına uymaya davet etti.
Vali Mustafa Fırat Taşolar, Tümgeneral Ersel Özer, Tümgeneral Cengiz Yıldız ve Ilgaz Kaymakamı Burak Yılmaz da Orgeneral Çetin’e bu denetimde eşlik eden isimler arasındaydı. Birlikte yaptıkları denetimle bayram tatili sürecinde trafik güvenliğine dikkat çektiler.
Reklam & İşbirliği: [email protected]